Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно температура и масло

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колеги, май не е добре работата. Ако мога да вярвам на термометъра на колата, двигателя беше точно 70 градуса, а маркуча, който излиза от радиатора си беше вече загрял. И това след има-няма 20 минути каране, като на колегата по-горе, който беше споделил и снимка от неговата Алфа.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • #32
      Като не си сигурен сваляш термостата, пускаш го в една тенджера , вариш на котлона и гледаш отваря ли, не отваря ли, затваря ли. Може да сложиш и термометър и ако не работи си купуваш друг
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:34.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Може би преди да пристъпя към действие с термостата последно ще направя една диагностика, за да съм сигурен, че термометъра на колата не ме лъже.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #34
          Тези уреди показват ориентировъчно, колкото да не прегрееш колата. Иначе скалата нямаше да е символична, а през половин градус.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
            Не превръщайте темата отново в спор ! Обяснете на човека как трябва да е ако знаете ако не замълчете
            Това,че на някой му показва постоянно 80 градуса и си мисли, че е нормално не е така ! И аз преди да го сменя изчетох хиляди теми в разни форуми и не намерих единно мнение всеки си плямпаше каквото си знае !Най ме беше страх,че навсякъде почти се оплакваха с проблеми след смяна с нов термостат
            Но все пак реших да рискувам и резултата е 90 градуса които съм виждал преди само на картинка ! Има и един друг тънък момент когато стигне температура за включване на перката по спомен 92-93 градуса ако в този момент погледнеш таблото стрелката вече не е на 90 а на 80 градуса някъде...и постепенно пак се връща на 90 градуса.Ако гледаш този момент и си мислиш,че термостата е развален грешиш
            Колега, при 147 и 156 уредите в купето са различни!!!

            При 156-ата е нормално ако седи малко преди 90 също така е нормално стрелката да се мести нагоре на долу, а ако седи преди чртичката която е м/у 50-90 тогава термостата е за смяна!
            При 147-а при изправен термостат стрелката си заковава 90 и не мърда. Това е така при доста автомобили и е направено за да не се притеснява шофьора......
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #36
              Ето такова мнение от колега, който е карал различни модели и има по-широки наблюдения вече ми идва в полза. Реално на моята кола стрелката се е колебала между чертата и 90 градуса, но веднъж загряла никога не е падала под самата черта, освен ако не я изгася за по-дълго.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

              Comment


              • #37
                Братле, трябва да ти призная, че имаш желязна нервна система. Един толкова тривиален проблем те занимава вече няколко дни и съм сигурен, че си си навлякъл и душевни терзания, причиняващи смущения в съня. Какво го мислиш толкова? Отиваш в най-близкия магазин за авточасти, купуваш за ~10 лв. един термостат Vernett Calorstat за Рено 5, отварящ на 88 градуса по Целзий, изкорубваш термостата от тялото на твоя, напъхваш новия термостат в маркуча, свързващ термостата с радиатора, наливаш антифриз, обезвъздушаваш и си свиркаш. Какво се филмираш толкова?
                П.С. Ако не си фен на лоу кост сълюшъните сменяш термостата с нов за около 130 лв.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=eproHD;1474778]Термостат отваря на 88 градуса +/-2 този който е изправен няма такова нещо 82 градуса
                  Казвам ти го от личен опит/сменен термостат преди 2 седмици/ по компютър почна да отваря на 88 градус/QUOTE]
                  Attached Files
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=undy;1474926]
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Термостат отваря на 88 градуса +/-2 този който е изправен няма такова нещо 82 градуса
                    Казвам ти го от личен опит/сменен термостат преди 2 седмици/ по компютър почна да отваря на 88 градус/QUOTE]
                    Това дето си го качил е една таблица съставена от някой ! Без никаква техническа стойност
                    Хайде престанете да бълвате драсканици от нета за да се докажем кой е по-по най !
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      Колега, при 147 и 156 уредите в купето са различни!!!

                      При 156-ата е нормално ако седи малко преди 90 също така е нормално стрелката да се мести нагоре на долу, а ако седи преди чртичката която е м/у 50-90 тогава термостата е за смяна!
                      При 147-а при изправен термостат стрелката си заковава 90 и не мърда. Това е така при доста автомобили и е направено за да не се притеснява шофьора......
                      Доколкото знам, и не само уредите са различни. В 147 има само един датчик посредством който ECU - то мери температурата и после я "съобщава" по CAN на таблото.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        Колега, при 147 и 156 уредите в купето са различни!!!

                        При 156-ата е нормално ако седи малко преди 90 също така е нормално стрелката да се мести нагоре на долу, а ако седи преди чртичката която е м/у 50-90 тогава термостата е за смяна!
                        При 147-а при изправен термостат стрелката си заковава 90 и не мърда. Това е така при доста автомобили и е направено за да не се притеснява шофьора......
                        Няма нужда да ми слагаш три удивителни..знам,че уредите са различни.
                        Но това не значи ,че не застава на 90 градуса ако всичко е изправно
                        Това,че и на твоята според мен не застава там (те кара да правиш грешни изводи )
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение

                          Това дето си го качил е една таблица съставена от някой ! Без никаква техническа стойност
                          Хайде престанете да бълвате драсканици от нета за да се докажем кой е по-по най !
                          Защо да е без никаква стойност? В таблицата се дават температурите на отваряне и тези на пълно отваряне. А между тях има интервал от 20 гр. В Е-learn например е написано, че този термостат отваря на 80 +/- 2 гр. а според спецификацията на термостата, той е за 88 гр (каквото и да означава това).


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Доколкото знам, и не само уредите са различни. В 147 има само един датчик посредством който ECU - то мери температурата и после я "съобщава" по CAN на таблото.
                            Я ми каже ecotronic ли си termotronic ли на 156 1,9 JTD 115
                            какъв е термостата и с какъв датчик ?
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                              Я ми каже ecotronic ли си termotronic ли на 156 1,9 JTD 115
                              какъв е термостата и с какъв датчик ?
                              Започни да комуникираш във форума, като по-малко нервничиш и може и да ти кажа.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Я ми каже ecotronic ли си termotronic ли на 156 1,9 JTD 115
                                какъв е термостата и с какъв датчик ?
                                Не му обръщай внимание. Той е тук повече за присъствие. И така и не се е научил, че стрелковите датчици нямат CAN, а новите датчици на термостатите са двойни най-малкото

                                Comment

                                Working...
                                X